sreda, 20. april 2016

Večkanalni marketing, klasični in sodobni nakupi

Večkanalni marketing omogočajo klasični in sodobni nakupi . V vsakdanjiku večkanalni marketing pomaga pri dobri izkušnji različnih kupcev. Danes kupci pridobivajo izdelke ali storitve na dva osnovna načina. Prvi je klasični način, ki je prisoten od samega začetka marketinške aktivnosti, sodobni pa je prisoten v zadnjem obdobju. To obdobje je zelo različno v trajanju, saj so nekatera področja pridobila možnost takšnega trženja izdelkov in storitev prej kot druga.



Ta razkorak se kaže še danes, napredek je pa od primera do primera različen ter velikokrat ni povezan z raznimi drugimi znanimi dejavniki. Pri klasičnem trženju si je lahko tržnik glede na geografske značilnosti pomagal pri klasičnih trženjskih aktivnosti. Ta isti trg pa je pri sodobnem, spletnem trženju povsem drugačen, z vzorcem klasičnih trženjskih aktivnosti si ne more veliko pomagati. V tem primeru pride v poštev večkanalni marketing , ki lahko prednosti ali slabosti določenega pristopa spremeni v dober skupni rezultat. Na drugem trgu je lahko slika podobna, vendar v razmerju sodobnega in klasičnega različna. Tako ima lahko večji delež sodobnega v primerjavi z klasičnim. Razlika med trgi se najbolj prepozna v tržnih deleži posameznega pristopa. Te razlike mora večkanalni marketing upoštevati. Posebne možnosti za izboljšanja razmerja ali občutne spremembe razmerja nima, konec koncev je to lahko tudi nepomembno. Odvisno seveda od interesa, ki ga zasleduje. V prihodnosti bo večkanalni marketing pogoj za dobro trženje.

 Trgi bodo še naprej imeli zelo različna razmerja, klasičen način ne bo še lep čas izumrl. To dejstvo potrjujejo na eni strani uporabniki, na drugi strani sami izdelki ali storitve. Nekateri uporabniki bodo tudi v prihodnosti prisegali na klasične načine pridobivanja blaga in storitev. Blago in storitve točno določene vrste oziroma tipa, pa bo še vedno domena predvsem klasičnega pristopa. Zato bo večkanalni marketing koristen tudi v bolj ali manj oddaljeni prihodnosti. Večkanalni marketing združuje različne vrste nakupov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar