ponedeljek, 1. februar 2016

Večkanalni marketing, aktivnost prihodnosti

Večkanalni marketing je aktivnost prihodnosti. Aktivnost prihodnosti je večkanalni marketing, ker bo postopoma pridobival na priljubljenosti. Uspešna prodaja je v veliki meri odvisna od tega ali je prisoten večkanalni marketing poleg že znanih načinov soočenja ponudbe in povpraševanja. Zmes, ki jo predstavlja večkanalni marketing ter starejši način soočenja povpraševanja in ponudbe, je danes zagotovilo za uspeh.



Razmerje, ki ga ima večkanalni marketing v odnosu s starejšim načinom trženja, je od primera do primera odvisen. V nekaterih segmentih večkanalni marketing, v drugih pa prevladuje starejši način soočenja ponudbe in povpraševanja. Slednji je predvsem pomemben povsod tam, kjer je za dobro izbiro potrebna osebna prisotnost. Oseba, ki želi izbrati izdelek ali storitev se bo za točno določeno ponudbo odločila zgolj potem, ko se bo osebno prepričala v lastnosti. Pri sodobnem načinu gre za trgovanje z izdelki ali storitvami, katerih lastnosti so kupcu znane ali pa jih je moč prepoznati na digitalni način. Opis lastnosti izdelkov ali storitev je v tem primeru ključen, dobrodošel je tudi slikovni in video material. Predvsem gre v tem primeru za bolj kompleksne nakupe oziroma predmete nakupa. Pri manj zahtevnih je največkrat dovolj, da so jasno prikazane točno določene lastnosti. Gre za večji ali manjši delež celotnega opisa izdelka ali storitve. V nekaterih primerih je dovolj blagovna znamka, model in izvedba. Glede na to informacijo potem kupec izvede analizo istega ali primerljivega izdelka ali storitve. Ter se na podlagi tega v prihodnosti odloči. V primeru istega izdelka ali storitve primerja več ponudnikov.

Izbere pa tistega, ki mu za njegovo investicijo ponuja največ. V primeru primerljivih izdelkov ali storitve pa gre največkrat za istega ponudnika, ki nudi več možnosti odločitve in izbire. Podobno, kot v primeru enakih izdelkov ali storitev, bo kupec izbral tisto, kar za njegovo investicijo nudi največ. Večkanalni marketing ima številne prednosti pred načini trženja iz preteklosti.


Ni komentarjev:

Objavite komentar