Postaviti se velja v vlogo delodajalca, ter njegovo odločanje med vsemi kandidati. Zagotovo predvsem išče dodano vrednost svoji aktivnosti. to pomeni, da išče kandidate, ki so sposobni opravljati zadane naloge. Med vsemi kandidati bo izbral tiste, kateri mu to zagotovijo že ob prvem soočenju. Zato je potrebno v predstavitvi navesti vse prednosti ter jih primerno prikazati. Pri tem ne gre pretiravati, ampak normalno navesti svoje prednosti. Vsako pretiravanje je odveč, tako kot navajanje neresničnega. V morebitnem razgovoru bodo to postala vprašanja. Zadrega pa bo nastala, ker za postavljena vprašanja ne bomo imeli primernega odgovora. Najslabše pa je, da se odgovori razlikujejo od navedb. Kar pa se v primeru normalnega in realnega navajanja svojih prednosti praktično ne more zgoditi. Tako kot napišemo oziroma navedemo svoje prednosti v prvem kontaktu, tako bomo to znali kadarkoli predstaviti. Ker razlik ne bo oziroma bo navajanje enako ali praktično enako, to pomeni potencialnemu delodajalcu znak, da trditve iz prvega kontakta držijo. Poleg tega bo o nas dobil dobro mnenje, saj je postavnost vrlina, ki velja za iskano v vseh primerih.
Danes imajo prednost kadri na katere se delodajalec lahko zanese. Potrebno pa je računati tudi na prikaz svoji drugih vrlin, predvsem tistih, ki so danes v večini primerov praktično osnova. Sodobno komuniciranje je ena od takih vrlin. V primeru, da ne znamo komunicirati na sodoben način, naše prednosti izgubijo potencial. Delo je danes zelo cenjena in iskana dobrina.
http://mojazaposlitev.si/ |
Ni komentarjev:
Objavite komentar