Primernost določajo vozne površine, položaj ter druge zahteve
Predvidene vozne površine določajo najbolj primerno vrsto kolesa. Za asfaltne podlage so primerna cestna moška kolesa, gorska kolesa so obratno namenjena za vožnjo izven asfaltnih poti. Križanec so treking moška kolesa, ki so namenjena tako asfaltnim potem, kot potem izven asfaltnih poti. Seveda v omejenem obsegu, saj gre za kompromis. Treking moška kolesa niso tako hitra kot cestna kolesa, vendar z njim lahko zapeljemo tudi izven asfaltnih poti.S cestnim kolesom je to nemogoče, bolje rečeno nevarno početje. Cestno kolo ima izven asfaltni poti slabši oprijem z podlago, kar lahko hitro privede do nesreče. Gorska moška kolesa so obratno bistveno bolj univerzalna in širše uporabna, s pripadajočimi omejitvami na asfaltnih poteh v primerjavi s cestnimi izvedbami. Edina omejitev je nižja hitrost, ter več hrupa v primeru izrazitih pnevmatik za slabe ceste, v ostalem pa se na asfaltnih poteh lahko povsem dobro znajdejo. Nekaterim dodatno gorska moška kolesa bolj ustrezajo tudi na asfaltnih podlagah zaradi drže oziroma položaja telesa.
V ta namen imamo lahko dodatno opcijo, cestno kolo z ravnim krmilom. Položaj je podoben kot pri gorskem kolesu, v drugih lastnostih ohranja značilnost cestnega kolesa. Tudi gorska moška kolesa imajo več izpeljank, od izvedenk brez vzmetenja spredaj, prek vzmetenja spredaj do polnega vzmetenja. Gorska moška kolesa se razlikujejo tudi po obsegu koles, klasičen obseg ima danes dve dodatni možnosti večjega obsega koles. Namen večjega obsega je prihajanje na oviro pod manjšim koto, kar izboljša oprijem površine. V ponudbi so dodatno tudi dirt kolesa, BMX moška kolesa, tricikl kolesa ter sobna fitnes kolesa.
Ni komentarjev:
Objavite komentar