sobota, 11. februar 2017

Spletna analitika, ocena možnosti in priložnosti

Spletna analitika ocenjuje možnosti za poslovne priložnosti . Na spletu lahko spletna analitika lahko pridobi številne koristne poslovne informacije . Koristjo tako spletnemu kot klasičnemu podjetništvu, v nekaterih primerih pa spletnemu in klasičnemu podjetništvu. V tem primeru gre za podjetnika, ki na trgu nastopa preko spletnega in klasičnega pristopa. Ostali primeri pa so večinoma bodisi klasični ali spletni pristopi. Informacije spletna analitika iz spleta ter značilnosti njegove uporabe s strani spletnih uporabnikov. Ena najbolj osnovnih informacij je obisk spleta oziroma spletne strani, preko nje lahko spletna analitika ugotovi obiskanost spletne strani. Oceno uspešnosti lahko izvede preko primerjave z drugimi konkurenčnimi ali primerljivimi spletnimi stranmi. Konkurenčne spletne strani so spletne strani neposrednih konkurentov na trgu, ti nudijo enake ali sorodne izdelke ali splete. Primerljive spletne strani so druge spletne strani, ki jih lahko primerjamo na številne druge možne načine. Druga pomembna informacija je uresničitev poslovnega cilja spletnega podjetništva. To je lahko nakup izdelka ali storitve ter cela vrsta drugih možnih podjetniških ciljev. S tem spletna analitika ne le ugotovi dejstva, ampak še veliko več koristnega. Nakup izdelka ali storitve ima v vsakem posameznem primeru določene individualne lastnosti, ki podjetniku lahko veliko pomenijo. Individualna lastnost je lahko starost kupcev ali številne druge lastnosti nakupa. Posamezen primer največkrat sam po sebi ni tako pomembne, kot njegovo razvrščanje v skupino preko določenih kriterijev. Na podlagi ugotovitev lahko spletna analitika ponudi podjetnikov številne koristne informacije. Dober odziv povpraševanja največkrat pomeni dobro opravljene podjetniške aktivnosti, slab odziv pa kliče k spremembam ter nadaljnjim aktivnostim. Kaj je dober odziv določa podjetnik oziroma njegova poslovna strategija ter poslovni cilji. Slab odziv kaže na nedoseganje ciljev ter tudi napake v poslovnih aktivnostih. Na nekatere spremembe lahko kaže tudi spletna analitika, v nekaterih primerih bolj v drugih pa manj posredno. Spletna analitika je učenje in izpopolnjevanje sposobnosti izkoriščanja sodobnega medija.


Ni komentarjev:

Objavite komentar