nedelja, 8. januar 2017

Spletni marketing, velike priložnosti


Spletni marketing nudi velike poslovne priložnosti za uveljavljene kot manj uveljavljene predstavnike ponudbe. V Sloveniji je internet že dolgo znana realnost, spletni marketing prav tako že nekaj časa poznamo. Dostop do interneta ima danes skoraj osemdeset odstotkov gospodinjstev, dobrih sedemdeset odstotkov oseb pa redno uporablja računalnik in redno uporablja splet. Med najštevilčnejšimi uporabniki spleta so osebe med šestnajstim in štiriinštiridesetim letom starosti. Osebe v tej starostni skupini, uporabljajo redno splet v preko devetdesetih odstotkih. Enak odstotek velja za isto starostno skupino, pri redni uporabi računalnika. Za spletni marketing je to zelo pomembno dejstvo, saj na njegovi osnovi lahko načrtujejo, izvedejo ter na koncu analizirajo svoje aktivnosti. Načrtovanje mora upoštevati, da gre za več starostnih skupin z zelo različnimi lastnostmi. Najmlajša skupina šteje od šestnajst do štiriindvajset let, najstarejša pa od petintrideset do štiriinštirideset. Načrtovati uspešen spletni marketing za starostno tako različne potencialne kupce je seveda ključno. Isti izdelek ali storitev je za najmlajše lahko zanimiv, za najstarejše pa bistveno manj. Možen je seveda tudi nasproten scenarij, pri katerem gre za izdelke ali storitve bistveno bolj zanimive za najstarejšo skupino. Ob tem spletni marketing tudi ne sme zanemariti dejstva, da ima najstarejša skupina bistveno večjo kupno moč, svobodo pri odločanju, je bolj mobilna in ponuja več možnosti za uspešno nadgraditev na področje klasičnega marketinga. Znano je, da ima spletni marketing tako prednosti kot tudi slabosti. Najbolje očitne so prednosti in slabosti v primerjavi z klasičnim marketingom. Nekatere izdelke ali storitve je modro kupovati preko spleta, ker je to preprosto najboljša možnost. V tem primeru lahko računamo na uspešno podjetniško aktivnost preko spleta. Na drugi strani pa imamo izdelke ali storitve, ki za večje množice niso zanimive za nakup preko spleta. Kar praktično pomeni, da bo velika večna kupcev raje izbrala klasičen marketing. Spletni marketing je eden od načinov trženja blaga ali izdelkov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar