SEO prinaša spletne koristi .
Mora pa jih pred tem SEO ustvariti preko zahtevnega procesa. Zahteven proces je z več vidika, predvsem je pomembno, da se morebitne ovire zazna in odpravi. Ovir, na katere SEO mora biti pozoren je več. Splet ima veliko dobrih primerov, hkrati pa slabih. V primeru, da sodi naš primer med slabše, so dobri primeri lahko dobra osnova za vse aktivnosti, ki si bodo sledile.
Verjetno najbolje pa je, če SEO ne uporablja taktiko posnemanja in sledenja, ampak pionirsko taktiko. Taktika posnemanja in sledenja ima nekatere prednosti, vendar hkrati tudi slabosti. Kar posnemamo je praktično že staro, izgubilo je pionirski čar. Lastnik je že izkoristil najboljše učinke, pričakovati je možnost, da vlaga v iskanje novih možnosti. Prednost je v tem, da imamo izdelano osnovo, SEO jo mora zgolj nadgraditi in ustrezno prilagoditi aktualnim potrebam in zahtevam. Uspeh je zato možen z bistveno manj aktivnostmi, posledično je temu primerna tudi investicija. Na drugi strani je možno računati na nekatere ovire. Kot rečeno je lahko najboljši možni učinek že izkoriščen, njegova možna dodana vrednost je prepoznavnost.
V primeru, da SEO ne doda dovolj individualnosti je to lahko past. Trg je na takšne stvari pozoren, velikokrat reagira ravno nasprotno kot bi pričakovali. Za osnovo, ki jo posnemamo ima ustvarjeno določeno mnenje, velikokrat je dodatna vrednost. To pa za sledilce velikokrat ne velja z vidika njihovih ocen, saj se zavedajo, da je original preprosto original. Vse ostalo pa ni in ne more biti original. Zato je bolje, da ustvari svojo prepoznavnost preko lastnega originala. Vse bo seveda napornejše, časovno dolgotrajnejše, investicija bo višja, ima pa takšen pristop možnost dodane vrednosti.
SEO je pristop, ki mora biti čim bolj izviren, če želi računati z višjo dodano vrednostjo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar