Osebni marketing omogoča uporabniku da izkoristi razmeroma nov pristop .
S tem želi uspešneje motivirati zainteresirane in dosegati cilje , ki so bili predvideni . Odločitev za osebni marketing ima od primera do primera različne razloge. Nekateri se odločijo zanj v prvem koraku ter s tem opustijo klasičen način zavestno. Drugi obratno najprej poizkusijo klasičen način, ko ta ne obrodi sadov, se odločijo za osebni marketing.
Za eno ali drugo možnost se veliko oseb odloči glede na njihove izkušnje z razvitimi trgi. Na razvitih trgih osebni marketing ni nič novega, je že uveljavljen, zato pa velikokrat tudi prva ali celo edina izbira. Drugače pa je na nerazvitih trgih, kjer je novost. Zato uporabnik ne sme biti presenečen negativnega ali odklonilnega odziva. Nerazviti trgi imajo drugačne značilnosti, zato vsega kar prinaša učinkovit osebni marketing niti ne opazijo. Na danem trgu je tako osebni marketing z vidika primernosti mogoče oceniti na številne možne načine. Zaželena je predvsem dobra ocena, saj imamo od nje največ možnih koristi. Za dobro oceno je treba predvsem vedeti kaj so cilji, ki jih ima osebni marketing, kakšne ovire na poti do cilja obstajajo, kakšne alternative za dosego ciljev so, kako prepoznati dodatne možnosti in podobno. Cilji so lahko splošni ali specifični. Splošni cilji so znani večjem številu oseb, specifični pa manjšemu. Pri doseganju splošnih ciljev je novost zanimiva predvsem za trge, kjer je tak način uveljavljen.
Na manj razvitih trgih pa v ožjem delu povpraševanja. Predvsem so to osebe, katerih podjetniške ideje so naravnane na iskanje vedno novega. Ovire, ki obstajajo na poti do cilja, so različne. Lahko gre za okolje, poslovno klimo, poslovne običaje in podobno. Alternative so lahko bolj učinkovite in uspešne, ter kot take boljša izbira
Osebni marketing je prihodnost na trgih, kjer je individualnost cenjena v širokem spektru lastnosti s potencialom dodane vrednosti.
Ni komentarjev:
Objavite komentar