Google AdWords je dosegljiva uspešnost , v primerih, ko se dodobra izkoristi vse ponujene možnosti in upošteva realne možnosti okolja.
Dosegljiva uspešnost je Google AdWords predvsem v nekaterih deželah. V teh deželah je Google AdWords nekaj samoumevnega. Kdor razmišlja o boljši prepoznavnosti svojih izdelkov in storitev lahko takoj pomisli na Google AdWords. Obratno v nekaterih drugih deželah, kjer Google AdWords ni prepoznan nanj ne pomislijo.
Predvsem zato, ker Google AdWords ni znan oziroma je znan redkim. V primeru, da jim ni znan se bodo odločili za drugačno oglaševanje. Danes je oglaševanje podobno nujno, kot je bilo v preteklosti. Razlika je le v načinih, ki jih oglaševanje uporablja. Veliko prepoznavnost lahko oglaševanje dosega, če se zaveda možnosti ter tudi svojih omejitev. Tudi sodobno oglaševanje ima lahko svoje omejitve. Predvsem omejitve določajo uporabniki sami. V primeru, da nimajo dostopa do medija, ki ga oglaševanje uporablja za svoje aktivnosti, ne morejo biti ciljna publika. Obstajajo seveda tudi klasični načini. Ti so v nekaterih primerih dobri ali celo boljši kot sodobni načini. Zavedati se je potrebno, da je spletna trgovina dosegljiva le tistim potencialnim kupcem, ki imajo dostop do spleta oziroma splet uporabljajo. Tako spletna trgovina delu prebivalstva ni dostopna. V tem primeru mora spletna trgovina sprejeti odločitev. Po njej lahko spletna trgovina ta del trga izpusti kot neizkoriščen. Lahko pa spletna trgovina uporabi klasične načine dostopa do teh kupcev. Kar je seveda povezano z dodatnimi aktivnostmi ter seveda stroški. Razlika med uspešnostjo in stroški je lahko različna. V primeru večje uspešnosti so stroški lahko upravičeni.
Obratno pa v primeru skromne uspešnosti stroški največkrat niso upravičeni. Vendar je pri tem potrebno razumeti, da so določeni začetni stroški klasika. Kar pomeni, da so normalni del procesa, ki v nadaljevanju vodi do večje prepoznavnosti, v dobrih primerih tudi do večje uspešnosti.
Google AdWords je oglaševanje prihodnosti.
Več
Ni komentarjev:
Objavite komentar