Oblačila zahtevajo koristne informacije pri nakupu.
Danes so oblačila na voljo predvsem v klasičnih, nekatera pa v specializiranih trgovinah. Specializirane trgovine se od klasičnih v marsičem razlikujejo. Pri njih kupljena oblačila se lahko v marsičem razlikujejo. V prodaji so oblačila, ki so lahko ekskluzivno naprodaj v tej trgovini.
To pomeni, da so oblačila na voljo le v tej trgovini, v konkurenčnih trgovinah pa takšna oblačila niso na voljo. Koristne informacije ob nakupu so največkrat zelo raznolike. Koristi pa lahko le določen del koristnih informacij. V primeru, da informacij ni, se kupci orientirajo po tistem, kar vedo in znajo. Velikokrat je pri nakupu prisotna blagovna znamka. Ker je kupcem blagovna znamka znana, to pomeni, da si pri njej predstavljajo točno določene lastnosti. lastnosti, ki jih blagovna znamka so vidne in nevidne. Vidne lastnosti so tiste, katere jih lahko prepoznamo in občutimo. Vidne lastnosti, ki jih blagovna znamka ima so v marsičem različne od konkurenčnih blagovnih znamk. Nevidne lastnosti, ki jih ima blagovna znamka so lahko imidž, pojem kakovosti in podobno. Lastnosti so zelo pomembne za dober nakup. Znamka je lahko tudi vodilo. Seveda pa to ni edino vodilo. Nekaterim ljudje kupujejo preko drugih načinov nakupa. Primer velikokrat uporabljenega vodila je športna aktivnost. Proizvajalci velikokrat svojo ponudbo temeljijo tako, da je določen artikel ali skupna artiklov prilagojena. Prilagojena je aktivnosti sami. S tem je športna aktivnost lahko na eni strani dobra, hkrati pa je pri nakupu artikel prepoznan kot primeren.
Zahteve, ki jih ima športna aktivnost so lahko drugačne od drugih aktivnosti. Velikokrat so zahteve prepoznavne takoj, v nekaterih primerih pa ima športna aktivnost nekatere specifične zahteve. Največkrat je dobra športna aktivnost mogoča prav preko dobre izbire opreme. Seveda je pri tem v primeru racionalnega nakupa dobro vedeti tudi pričakovane lastnosti uporabe.
V mnogih primerih so oblačila dobro kupljena ter v času uporabe koristna.
http://www.superge.si/Oblacila/
Ni komentarjev:
Objavite komentar