Merjenje obiska spletne strani je raziskava medija .
Raziskava medija je merjenje obiska spletne strani, ker nudi vpogled lastnosti spletne strani. Merjenje obiska spletne strani je zanimivo za več različnih oseb. Najbolj je merjenje obiska spletne strani zanimivo za lastnika spletnih strani ter vseh, ki skrbjo za spletne strani. Merjenje obiska spletne strani lahko koristno služi tudi širši javnosti. Vsako merjenje obiska spletne strani kaže na priljubljenost točno določenih spletnih strani oziroma spletnih vsebin.
Na daljši rok lahko merjenje obiska spletne strani kaže tudi na spremembe priljubljenosti točno določene spletne strani v primerjavi z drugimi spletnimi stranmi. Razlike v obiskanosti imajo različne razloge. Raziskovanje razlogov za spremembe v pozitivno ali negativno smer merjenje obiska aktivira. Lastniki ali skrbniki točno določene spletne strani z rezultatom lahko niso zadovoljni, zato se odločajo za ukrepe, ki so jim na voljo. V primeru, da so lastniki in skrbniki spletnih strani zadovoljni, jim ta uspeh lahko nudi več različnih aktivnosti. Dobri rezultati kažejo, da imajo spletno stran z vsebino, ki je zanimiva za javnost. Na podlagi teh izkušenj lahko ustvarijo novo spletno stran. Lahko pa s temi izkušnjami pomagajo drugi spletni stani, k boljši uspešnosti oziroma priljubljenosti med občnostim. Preko priljubljenosti med občinstvom je možno dosegati zelo različne učinke. Za lastnike in skrbnike so zanimivi predvsem tisti učinki, ki lahko nudijo dodano vrednost. Spletne strani so zanimive iz različnih razlogov.
Pri tem velja ločiti spletne strani s splošno tematiko ter spletne strani s specifično tematiko. Spletne strani s splošno tematiko se od spletnih strani s specifično tematiko ločijo predvsem po vsebini. Splošna tematika pomeni, da ima vsebina več različnih tematik, večina njih pa ni specifično obravnavana v vseh mogočih podrobnostih. Ravno obratno je s specifično tematiko, ki je šibkejša v številu splošnih vsebin. Merjenje obiska spletne strani pomaga pri soočenju z realnostjo priljubljenosti na svetovnem mediju.
Ni komentarjev:
Objavite komentar